ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
«ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ, ΑΘΗΝΑ - ΧΑΛΚΙΔΑ - ΑΘΗΝΑ, ΜΕ ΠΙΘΑΝΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ » Από την 1/11/2019, η ανώνυμη εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ εταιρείας Ιταλικών συμφερόντων του ομίλου της Ferrovie dello Stato Italiane Group (FSI), ανακοίνωσε με δελτίο τύπου «την αλλαγή του τερματικού σταθμού της προαστιακής γραμμής Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα και τα δρομολόγια από και προς Χαλκίδα θα τερματίζουν και θα εκκινούν στο σταθμό των Αγίων Αναργύρων»
Απείλησε μάλιστα με νέο έγγραφό της προς τον ΟΣΕ ΑΕ ότι «ίσως και να διακόψει όλα τα δρομολόγια της προαστιακής γραμμής Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα για λόγους ασφάλειας των επιβατών».
Οι δημότες Ωρωπού που χρησιμοποιούν την προαστιακή γραμμή Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα σε καθημερινή βάση για να μεταβούν στην εργασία τους, οι μαθητές - φοιτητές στις σχολές τους και πολλοί πολίτες για να ανταποκριθούν σε διάφορες υποχρεώσεις στους, έχουν υποστεί απίστευτη ταλαιπωρία αλλά και σοβαρή επιπλέον οικονομική επιβάρυνση από τις συχνές καθυστερήσεις των δρομολογίων λόγω μετεπιβίβασης και έλλειψης συγχρονισμού των ανταποκρίσεων.
Ο Διαχειριστής της Υποδομής όμως, το Ελληνικό Δημόσιο και ο ΟΣΕ, δεν έκαναν τίποτα για να «αποφύγουν την απίστευτη ταλαιπωρία και την οικονομική επιβάρυνση των πολιτών».
Η σύμβαση όμως που έχει υπογράψει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. με το Ελληνικό Δημόσιο, καταστρατηγείται καθώς δεν γίνονται τα 18 δρομολόγια ημερησίως όπως προβλέπεται, αντίθετα τα δρομολόγια ανέρχονται σε μόλις 12 ημερησίως (κατά μέσο όρο) και 10 τα Σαββατοκύριακα/Αργίες. Τους καλοκαιρινούς μήνες δε, μειώνονται στα 8 ημερησίως με την επίκληση υπηρεσιακών αναγκών, πάλι μόνο για την
προαστιακή γραμμή Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα.
Η γραμμή Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα που από το 1904 εξυπηρετεί τους κατοίκους της Βορειανατολικής Αττικής, Βοιωτίας και Χαλκίδας καθώς επίσης και ένα ιδιαίτερα μεγάλο πληθυσμιακά κομμάτι του Δήμου Ωρωπού, με τους σταθμούς
σε Αφίδνες, Μαλακάσα (Σφενδάλη) και Αυλώνα,υποβαθμίζεται κατάφωρα αντί να αναβαθμιστεί, όπως είχε ανακοινωθεί πριν μερικά χρόνια μαζί με την γραμμή Αθήνα – Κόρινθος – Κιάτο – Αθήνα.
Θέλουμε εδώ να τονίσουμε ότι ο Δήμος Ωρωπού από το 2009, «έχει υποστεί την κατάφωρη αδικία της επιβολής των Διοδίων από την Ιδιωτική Εταιρεία Νέα Οδό», με έξι Πλευρικούς σταθμούς διοδίων και έναν Κεντρικό στις Αφίδνες. Όλα μέσα στα Διοικητικά του Όρια, με τεράστια οικονομική επιβάρυνση στους Δημότες, Οικιστές και Επισκέπτες του και γενικότερα στην Οικονομία όλων των Δημοτικών Ενοτήτων, που είναι και οι περισσότερες από όλους τους Καλλικρατικούς Δήμους της Αττικής !!!
Αυλώνας – Αφίδνες – Κάλαμος – Καπανδρίτι – Μαλακάσα – Μαρκόπουλο – Νέα Παλάτια – Πολυδένδρι - Σκάλα Ωρωπού – Συκάμινο – Χαλκούτσι – Ωρωπός, με ένα επικίνδυνο παράπλευρο οδικό δίκτυο για όσους δεν μπορούν να πληρώσουν το πανάκριβο αντίτιμο των διοδίων, που κατά τις ώρες αιχμής έχει σοβαρή κυκλοφοριακή συμφόρηση, με σοβαρά και πολλές φορές θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα.
Για ακόμα μία φορά, έρχεται σήμερα μία άλλη Ιδιωτική Εταιρεία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να επιβάλει και αυτή τους δικούς της όρους, εξυπηρετώντας αποκλειστικά και μόνο τα δικά της συμφέροντα, «Αγνοώντας τα Προβλήματα και την Οικονομία της Περιοχής μας και των Πολιτών της, μην Τηρώντας
τους Όρους της Σύμβασής της με το Δημόσιο. «ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ».
Οι Πολίτες μας και σύσσωμη η Δημοτική Αρχή, βρίσκονται σε απόγνωση αλλά συνάμα και οργή για την κατάφωρη αδικία που έχει υποστεί ο Τόπος μας , από την εξυπηρέτηση αποκλειστικά και μόνο ιδιωτικών συμφερόντων και την μη τήρηση των υποχρεώσεων της Πολιτείας, σε βάρος όλων εμάς που έχουμε υποστεί την οικονομική κρίση που περνάει η Χώρα από το 2009 και ταυτόχρονα,βρισκόμαστε εκτεθειμένοι στις όποιες ανεξέλεγκτες κερδοφόρες ενέργειες των ιδιωτών, που κάνουν χρήση των Βασικών Υποδομών της Χώρας μας.
Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ, Η ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ, Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΚΑΙ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ, ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΩΡΩΠΟΥ.
Μετά από όλα τα παραπάνω:
Καλούμε τον ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ,
τον ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ και την ΟΣΕ ΑΕ,
1) Να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την άμεση επαναφορά της εύρυθμης λειτουργίας της γραμμής Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα, επαναφέροντας τον τερματικό σταθμών του Σ.Σ. Αθηνών.
2) Να αυξηθούν τα δρομολόγια της γραμμής Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα σε 18 ημερησίως, όπως προβλέπει η σύμβαση που έχει υπογράψει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. με το Ελληνικό Δημόσιο.
3) Την άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και τον Υπουργό Οικονομικών αλλά και το Δ.Σ. της Ο.Σ.Ε. και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να λυθούν τα πολύ σοβαρά προβλήματα της λειτουργίας της γραμμής Αθήνα – Χαλκίδα – Αθήνα.
Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ωρωπού, με την «192/04-12-2019 ομόφωνη απόφασή του, ενέκρινε Ψήφισμα Διαμαρτυρίας» για το παραπάνω πολύ σοβαρό θέμα που θα κοινοποιηθεί σε όλους τους αρμόδιους φορείς.
Από το Γραφείο Τύπου του Δήμου Ωρωπού
Post Comment