Υποχρεωτική από το Σάββατο η χρήση μάσκας για όλους
Σούπερ μάρκετ: Υποχρεωτική από το Σάββατο η χρήση μάσκας για όλους
Οποιος εντοπιστεί να μην φορά μάσκα στα σούπερ μάρκετ θα πληρώσει πρόστιμα ύψους 150 ευρώ
Reviewed by 24hrs news
on
17 Ιουλίου
Rating: 5
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.