Nilu27
Δημιουργήθηκε από τον πρώην
επικεφαλής σχεδιασμού της Koenigsegg – Θα κάνει ντεμπούτο στο Pebble
Beach στις 15 Αυγούστου
Nilu27: Ένα καθαρόαιμο hypercar με χειροκίνητο κιβώτιο και V12 με 1.000+ άλογα
– Η πρώτη παρτίδα θα συναρμολογηθεί στην Irvine
της Καλιφόρνιας
Η εταιρεία Nilu27, που
ιδρύθηκε από τον σχεδιαστή αυτοκινήτων Sasha Selipanov, στοχεύει να
καθιερωθεί στην αγορά των υπεραυτοκινήτων, αποφεύγοντας τη μοίρα άλλων
εταιρειών που απέτυχαν.
Ο Selipanov, με ιστορικό στη δημιουργία σημαντικών μοντέλων όπως το Bugatti Chiron, το Koenigsegg Gemera, το Lamborghini Huracan και το Genesis Mint concept, επιδιώκει να συνδυάσει την υψηλή αισθητική με τις αγωνιστικές επιδόσεις.
Το Nilu αντλεί έμπνευση από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της F1 και του Le Mans της δεκαετίας του 1960, καθώς και από τα κλασικά ιταλικά σχέδια και τα αμερικανικά muscle cars.
Το hypercar ξεχωρίζει για τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και το γυμνό πίσω μέρος με τρεις εξατμίσεις.
Η καμπίνα του θυμίζει κόκπιτ από τζετ, με πόρτες τύπου gullwing. Το τιμόνι είναι απολύτως στρογγυλό και απαλλαγμένο από διακόπτες, και δεν υπάρχουν προφίλ οδήγησης.
Η μόνη οθόνη είναι ενσωματωμένη στον καθρέφτη οπισθοπορείας για καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω.
Τα καθίσματα είναι σταθερά, ενώ το κουτί πεταλιών, τα προσκέφαλα και οι καθρέφτες θυρών ρυθμίζονται χειροκίνητα (Διαβάστε περισσότερα)
Ο Selipanov, με ιστορικό στη δημιουργία σημαντικών μοντέλων όπως το Bugatti Chiron, το Koenigsegg Gemera, το Lamborghini Huracan και το Genesis Mint concept, επιδιώκει να συνδυάσει την υψηλή αισθητική με τις αγωνιστικές επιδόσεις.
Το Nilu αντλεί έμπνευση από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της F1 και του Le Mans της δεκαετίας του 1960, καθώς και από τα κλασικά ιταλικά σχέδια και τα αμερικανικά muscle cars.
Το hypercar ξεχωρίζει για τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και το γυμνό πίσω μέρος με τρεις εξατμίσεις.
Η καμπίνα του θυμίζει κόκπιτ από τζετ, με πόρτες τύπου gullwing. Το τιμόνι είναι απολύτως στρογγυλό και απαλλαγμένο από διακόπτες, και δεν υπάρχουν προφίλ οδήγησης.
Η μόνη οθόνη είναι ενσωματωμένη στον καθρέφτη οπισθοπορείας για καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω.
Τα καθίσματα είναι σταθερά, ενώ το κουτί πεταλιών, τα προσκέφαλα και οι καθρέφτες θυρών ρυθμίζονται χειροκίνητα (Διαβάστε περισσότερα)
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.