Το επάγγελμα του αεροσυνοδού θα το ζήλευαν πολλοί άνθρωποι, ωστόσο, αρκετοί από εκείνους που το ασκούν δηλώνουν πως είναι κακοπληρωμένοι, με ορισμένους να στρέφονται στην πορνεία ή το στριπτίζ για να επιβιώσουν.

Η «New York Post» μίλησε με άνδρες και γυναίκες που βιώνουν την παραπάνω κατάσταση, οι οποίοι δέχτηκαν να κάνουν δηλώσεις ανώνυμα, ώστε να μην αποκαλυφθεί το όνομά τους και απολυθούν. Ορισμένοι από αυτούς στράφηκαν στην πορνεία για να επιβιώσουν, να πουλάνε ναρκωτικά ή να τρώνε αποφάγια των επιβατών.

«Μεγάλωσα με ήθος, πολλά χριστιανικά ήθη. Έχω έναν σύντροφο, έχω μια δουλειά, αλλά με δυσκολία βγάζω τα απαραίτητα για να ζήσω» είπε μια αεροσυνοδός, προσθέτοντας «ποτέ δεν φανταζόμουν ότι κάποιος θα πρόσφερε 500 δολάρια για να του κάνω στοματικό έρωτα ή να δει το στήθος μου. Αυτή δεν ήμουν εγώ, όμως έγινα για να έχω λεφτά να πληρώσω το ενοίκιο».

Επίσης, μια άλλη γυναίκα ανέφερε πως έφτιαξε λογαριασμό στα social media με ψεύτικο όνομα, όπου πουλάει φωτογραφίες των ποδιών της. «Δείχνω μόνο πατούσα και δάχτυλα, δεν κάνω κάποια σεξουαλική πράξη ή κάτι αντίστοιχο. Ναι, εκμεταλλεύομαι το φετίχ ανθρώπων, αλλά το κάνω για να επιβιώσω» είπε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με το αμερικανικό δημοσίευμα, στις ΗΠΑ ένα άτομο που ασκεί το επάγγελμα του αεροσυνοδού τα πρώτα χρόνια βγάζει περίπου 30.000 ετησίως, μισθός αρκετά χαμηλότερος σε σχέση με άλλα επαγγέλματα. Με την πάροδο του χρόνου ο μισθός αυξάνεται, εντούτοις όχι χωρίς προβλήματα.

Παραδείγματος χάριν, αρκετές αεροπορικές εταιρείες καθυστερούν να βάλουν τα χρήματα ή το κάνουν μόνο όταν δεν πετάει κάποιος.

Ο Liam Horgan που εκπαιδεύεται να γίνει αεροσυνοδός δήλωσε ότι ποτέ δεν φανταζόταν αυτά που αντίκρισε στον κλάδο.

«Πριν κάνω εγγραφή, νόμιζα ότι θα πετούσα και θα πληρωνόμουν. Όλα κατέρρευσαν όμως, από την πρώτη μέρα. Ο υπεύθυνος ανακοίνωσε ότι θα βοηθούσε όσους χρειαζόταν να κάνουν αίτηση στις κοινωνικές υπηρεσίες για να τρώνε από συσσίτιο, επειδή τα λεφτά τους δεν θα επαρκούν. Τουλάχιστον 20 άτομα σήκωσαν το χέρι. Θα τα παρατούσα, αλλά έχω ανάγκη να ζήσω» είπε ο νεαρός.

https://www.newsbeast.gr