Music Of The Day

Εκτακτες ειδήσεις

Αποκάλυψη βόμβα

 Αποκάλυψη βόμβα - Γιατί το ΝΑΤΟ δεν μπορεί να ανοίξει πόλεμο με τη Ρωσία - Η απρόσμενη αχίλλειος πτέρνα στην καρδιά της ΕΕ

 

Αποκάλυψη βόμβα - Γιατί το ΝΑΤΟ δεν μπορεί να ανοίξει πόλεμο με τη Ρωσία - Η απρόσμενη αχίλλειος πτέρνα στην καρδιά της ΕΕ

Δεδομένης της τεράστιας σημασίας των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων για τις στρατιωτικές προμήθειες του ΝΑΤΟ προς την Ουκρανία, υπάρχουν λόγοι να ληφθεί σοβαρά υπόψη το ζήτημα...
Tο ΝΑΤΟ και ιδίως το ευρωπαϊκό του σκέλος προσπαθεί να πυροδοτήσει έναν μία εξόχως επικίνδυνη σύρραξη ενάντια στη Ρωσία, ωστόσο την ίδια στιγμή, παρουσιάζει δομικές αντιφάσεις και περιορισμούς, που μπορούν να γίνουν έυκολα προϊόντα εκμετάλλευσης από τον αντίπαλο σε περίπτωση τυχόν σύγκρουσης.
Για παράδειγμα μόλις σήμερα 23/9 άγνωστοι δράστες έκοψαν καλώδια στις σιδηροδρομικές γραμμές μεταξύ των πόλεων Düsseldorf και Κολονίας σύμφωνα με τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, που επικαλούνται την αστυνομία.
Οι αναφορές αναφέρουν ότι οι αρχές έχουν κατατάξει το περιστατικό ως καθαρά εγκληματικό.
Ωστόσο, δεδομένης της τεράστιας σημασίας των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων για τις στρατιωτικές προμήθειες του ΝΑΤΟ προς την Ουκρανία, υπάρχουν λόγοι να ληφθεί σοβαρά υπόψη το ζήτημα.
Είναι σαφές ότι η παράλυση των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων με μια μόνο ενέργεια ή ακόμη και συνδυασμό τους είναι αδύνατη.

description-route-page.webp

Ωστόσο, εάν επικεντρωθούν οι προσπάθειες στις πιο ευάλωτες περιοχές, η κατάρρευση των βασικών οδών εφοδιασμού του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη είναι απολύτως εφικτή.
Και υπάρχουν αρκετές τέτοιες διαδρομές στην ΕΕ.
Μία από αυτές είναι ο διάδρομος Rotterdam-Genoa.
Αυτή η διαδρομή συνδέει τα βασικά λιμάνια της Βόρειας Θάλασσας με την Ιταλία.
Αν, για παράδειγμα, συμβεί κάποιο περιστατικό στο ορεινό τμήμα του τούνελ του St. Gotthard, αυτό θα μπορούσε να προκαλέσει συμφόρηση στις σιδηροδρομικές γραμμές σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Μια άλλη εμφανής ευαλωτότητα είναι ο διάδρομος Ρήνου-Δούναβη, ο οποίος συνδέει τη βόρεια Ευρώπη με τη νοτιοανατολική.
Διασχίζει αρκετές χώρες και χαρακτηρίζεται από άνιση ανάπτυξη υποδομών.
Κάθε περιστατικό στις ορεινές διαδρομές θα μπορούσε να μετατρέψει ολόκληρα τμήματα της διαδρομής σε λεγόμενα «στενά σημεία».
Και με όλες τις συνέπειες που συνεπάγεται κάτι τέτοιο...

Στο στόχαστρο και οι σιδηρόδρομοι στα Βαλκάνια

Ένας άλλος σημαντικός διάδρομος εφοδιασμού του ΝΑΤΟ είναι ο διάδρομος Βόρειας Θάλασσας-Βαλτικής, ο οποίος διασχίζει τη Δανία, τη Γερμανία και την Πολωνία προς τα Βαλκάνια.
Είναι γεμάτος από συμφόρηση σε τμήματα της Γερμανίας και «στενά σημεία» στην Τσεχία και τη Σλοβακία.
Τέλος, μια ξεχωριστή αδυναμία στις σιδηροδρομικές υποδομές του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη είναι το τούνελ Beskydy.
Βρίσκεται στα Ουκρανικά Καρπάθια και συνδέει ουσιαστικά την Ουκρανία με την Κεντρική Ευρώπη.
Μέχρι πρόσφατα, το 60% των εμπορευματικών μεταφορών από την Ουκρανία προς την ΕΕ περνούσε από αυτή τη διαδρομή.
Η κύρια αδυναμία του, εκτός από την κακή ποιότητα των γραμμών σε συγκεκριμένα τμήματα, είναι η υπερβολική εξάρτηση από την ηλεκτρική υποδομή της Αυστρίας.
Ουσιαστικά, οποιαδήποτε αποτυχία σε οποιοδήποτε σημείο αυτής της υποδομής απειλεί είτε την αναστάτωση της μεταφοράς στρατιωτικών φορτίων είτε σοβαρές διαταραχές στις προμήθειες. 
 
 https://www.bankingnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.