Music Of The Day

Εκτακτες ειδήσεις

Πάνος Σκουρολιάκος - Εβδομαδιαία Ενημέρωση #04


   
Π. Σκουρολιάκος: Μητσοτάκης-Μενδώνη θέλουν ξανά την ελληνική μουσική σε ιδιώτες
Και για τους δημιουργούς η εκμετάλλευση είναι το μόνο που ξέρει η ΝΔ, ο K. Μητσοτάκης έλεγε ότι θα στηρίξει τον εισπρακτικό φορέα τους αλλά επτά μήνες αυτός και η Λ. Μενδώνη σφυρίζουν αδιάφορα και δεν βάζουν μία υπογραφή την ώρα που ετοιμάζουν νέες ΑΕΠΙ, λόγια χωρίς αντίκρυσμα και μεθοδεύσεις, τα ίδια με το Ελληνικό, το προσφυγικό, τα ΑΕΙ, αυτή είναι η ιδεολογία τους, είπε ο τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ Πάνος Σκουρολιάκος Στο Κόκκινο και τον Νίκο Σβέρκο.

Μπορεί με μία πρώτη ματιά η κωλυσιεργία του υπουργείου Πολιτισμού για το θέμα των πνευματικών δικαιωμάτων των δημιουργών να φαίνεται απλώς περίεργη, αλλά είναι «απόλυτα κατανοητή για αυτόν που ξέρει την πολιτική άποψη αυτής της κυβέρνησης και της Νέας Δημοκρατίας», είπε ο κ. Σκουρολιάκος.

Διαβάστε τη συνέχεια και ακούστε το ηχητικό »

Επίκαιρη ερώτηση για τα πνευματικά δικαιώματα

Το τελευταίο χρονικό διάστημα γινόμαστε παρατηρητές της αυθαιρεσίας του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού καθώς και της διοίκησης του Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας (ΟΠΙ) απέναντι στους Έλληνες Δημιουργούς.

Ενώ έχει στα χέρια της θετική γνωμοδότηση από την προηγούμενη διοίκηση του ΟΠΙ, η Υπουργός δεν υπογράφει την Υπουργική Απόφαση της αδειοδότησης του νέου Οργανισμού Συλλογικής Διαχείρισης Πνευματικών Δικαιωμάτων. Ενός οργανισμού που έγινε με την σύμφωνη γνώμη του συνόλου των Ελλήνων Δημιουργών, με σκοπό η διαχείριση των πνευματικών τους δικαιωμάτων να γίνει από τους ίδιους, μετά την κατάργηση της «αμαρτωλής» ΑΕΠΙ.


Διαβάστε τη συνέχεια »



Γυναικείοι ρόλοι από άνδρες
Στήλη ΠΟΛΥ- Πολιτισμικά του Πάνου Σκουρολιάκου στην «Αυγή» του Σαββάτου
Και το θέατρο ως ανδρική υπόθεση ξεκίνησε. Από τα Ελευσίνια Μυστήρια έως τους αρχαίους τραγικούς ποιητές και από εκεί έως σήμερα. Οι ρόλοι που έγραψαν οι Αισχύλος, Σοφοκλής και Ευριπίδης, αλλά και ο μέγιστος κωμικός ποιητής Αριστοφάνης, ήταν γραμμένοι για άνδρες ηθοποιούς. Η γυναίκα δεν είχε θέση στη θεατρική διαδικασία. Υπήρχε ως ρόλος, ως ηρωίδα, όχι όμως ως φυσικό πρόσωπο. Άνδρες ηθοποιοί ερμηνεύουν τους γυναικείους χαρακτήρες και στο θέατρο της Κίνας, της Ιαπωνίας, ακόμα και στην εποχή του Ελισαβετιανού θεάτρου. Την Ιουλιέτα του Σαίξπηρ, αλλά και όλες τις άλλες ηρωίδες του, ερμήνευαν νεαρά αγόρια.


Διαβάστε τη συνέχεια »