9 στους 10 καταναλωτές άλλαξαν αγοραστικές συνήθειες, λόγω κρίσης
Στροφή στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και αγορά μόνο των απαραίτητων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/10/2011, 17:07
Αθήνα
Εννέα στους δέκα 10 καταναλωτές, άλλαξαν αγοραστικές συνήθειες,
λόγω κρίσης, ενώ το 27,54% των καταναλωτών δηλώνουν ότι ψάχνουν, τα ίδια
προϊόντα, με χαμηλότερη τιμή, σε άλλα καταστήματα, για να
αντιμετωπίσουν την οικονομική κρίση, το 27,03% στράφηκαν, σε προϊόντα,
που παράγει το supermarket (ιδιωτικής ετικέτας) και το 24,49% των
καταναλωτών δηλώνουν ότι αγοράζουν, μόνο τα απαραίτητα, σύμφωνα με
έρευνα του ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) για τις αγοραστικές
συνήθειες των καταναλωτών.
περισσότερα:
http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=425296
Post Comment
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.